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2010.12.30 Thursday
Alternativaプラットフォームチームからグリーティングメールが来たよ
Alternativaプラットフォームチームからグリーティングメールが来たよ
 Greetings, friends!

In these last days of outgoing year Alternativa LLC sincerely wishes you a Happy New Year and wants to share a few interesting news with you .

We made it! Alternativa3D engine is already available in version 7.6.0 ― before the New Year! We added EllipsoidCollider class for collision detection and new animation system with Tree Blending Animation in new version. We also added property useHandCursor to Object3D and autoSize to Sprite3D. Complete list of additions and innovations is published in our blog. You can download 7.6.0 upgrade for Alternativa3D from official site. In the next versions we are going to realize lightning. We will also complement future versions with physics library.

At the same time we extensively work on Alternativa3D 8 with hardware 3D API Molehill support for the next Flash player. It will be highly performative engine displaying 3 000 000 polygons with 60 FPS on modern graphics cards. It'll also support pixel and vertex shaders, particle system, atmospheric effects (fog, dynamic sky, clouds) and posteffects (blur, luminescence etc.). The engine will be released with the start of the next Flash player open beta-test in Spring of 2011. Alternativa3D 8 will be complemented with an editor.

We hope that our work makes your professional life easier, richer, brighter and more interesting. And we wish you new achievements in technological front and a lot of interesting events. Always be on the high horse and among the pioneers on the undiscovered paths of IT-industry. Happy New Year, friends!

エキサイト翻訳
こんにちは、友人!

外向的な年のこれらの最後の数日に、Alternativa LLCはあなたと共に心からあなたにあけましておめでとうを願っていて、いくつかを共有する必需品におもしろいニュースを願っています。

私たちはそれを作りました! Alternativa3Dエンジンは正月以前、バージョン7.6.0で既に利用可能です! 私たちはTree Blending Animationと共に新しいバージョンで衝突検出のためのEllipsoidColliderのクラスと新しいアニメーションシステムを加えました。 また、私たちはObject3Dへの特性のuseHandCursorとSprite3DへのautoSizeを加えました。 追加と革新に関する全リストは私たちのブログで発表されます。 あなたはAlternativa3Dのために公式サイトから7.6.0アップグレードをダウンロードできます。 次のバージョンでは、私たちはリアルな稲妻を実現するつもりです。 また、私たちは物理学ライブラリに将来のバージョンを補うつもりです。

同時に、私たちは、次のFlashプレーヤーのハードウェア3D API Molehillサポートで手広くAlternativa3D8に働いています。 それは現代のグラフィックカードの上の60FPSと共に3 000 000のポリゴンを表示する非常に遂行的なエンジンになるでしょう。 また、それは画素、頂点シェーダ、粒子系、ぼかし効果(霧(ダイナミックな空)は曇る)、およびposteffects(ルミネッセンスぼやけなど)をサポートするでしょう。 次のFlashのプレーヤーの開いているベータテストの始まりが2011年のSpringにある状態で、エンジンはリリースされるでしょう。 Alternativa3D8をエディタに補うでしょう。

私たちの仕事であなたのプロ生活が、より簡単で、より豊かで、より明るくよりおもしろくなることを願っています。 そして、私たちは技術的な前部と多くのおもしろい出来事であなたに新しい実績を願っています。 情報技術産業の未知の経路に傲慢な態度の上と、そして、パイオニアの中にいつもいてください。 あけましておめでとう、友人!

| whaison | Modeling3D | 16:14 | comments(0) | trackbacks(0) | pookmark |
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